زیـــرِ نــــور ِمــــاه

زیـــرِ نــــور ِمــــاه

زیـــرِ نــــور ِمــــاه

پـــرسی جکسون و دخترکِ جوگـیر!

و الـــبــته لازم به ذکره که فقط یه نفر که مجموعه "پرسی جکسون و خدایان یونانــ"ــو خونده می تونه درک کنه که من الان در حین خوندن "نبرد لابیرنت" {برای بار شونزدهم! } همراه با دو بطری فـــریــز آبی ِ نیمه پر به علاوه کــلی پاستیل آبی و خب زبونی که به طبعا خاطر این همه رنگ ِ آبی، آبی شده، چه حسی دارم!

 

+ بارون داره میاد، صاعقه می زنه.. و رعد داره شیشه هارو تکون میده! با این شرایط احتمالا دو دقیقه دیگه منو کنار ِپنجره در حال بای بای کردن با زئوس خواهید دید! ^.^

- کاملا درسته! من بار شونزدهم حتی می تونم بهتر از بار اول تحت تاثیر جو ِ یـه کتاب قرار بگیرم!

+ و همچنان استایل "فانتزی خوانی" ترک نمیشه!

 

percy jackson

  • دختــرک بـی نـــام و نـــشـــان

خدایان یونان

فانتزی

پرسی جکسون

نظرات  (۵)

من تو کتابخونه یافتم و خوندم D:
پاسخ:
دم کتابخونه گرم :|
ما کتابخونه هامون از آتش دزد و بچه های بد شانس و هری پاتر اونور تر نرفتن!:|
من که نصف وقتا تو استایل فانتزع ام ! اصن زندگیمه! از بین هر سه کتابی که از کتاب خونه می تونم قرض کنم چهار تاش فانتزیه!
پرسی هم که... یه جورایی حرف نداره! عاشق طنزشم!
پ.ن: ترجمه ی خانه ی هیدیز کامل شد ولی ترجمه ی خوبی نداره طاقت میاری صبر کن ولی اگه مثل من هولی بخون!
پاسخ:
زبان اصلی خوندمش :دی
من زیادی هولم.. زندگی پیشتاز کند ترجمه می کرد، زورمم میومد بیست و شش تومن بدم واسه یه کتاب..
در نتیجه زبان اصلی خوندم!

  • منا مهدیزاده
  • عاقا من اومدم رسمن تشکر کنم ! :)))
    این پست رو که دیدم حس کردم که منم چند وقتیه که هوس فانتزی خونی کردم ... هری پاتر و در جست و جوی دلتورا هم که دو تا مجموعه فانتزیه به شدت مورد علاقمه رو هم همین چند وقت پیش واسه بار هزارم خوندم ... دلم یه چیز جدید می خواست ! لطف کردی و منو با پرسی جکسون آشنا کردی !! الان وسط دریای هیولاها ام و کلی هم داره بهم خوش می گذزه !
    خدا شما را خیر دهد ! :)))
    پاسخ:
    دلتورا و هری پاتر خدااان ^_^ ولی پرسی جکسون.. من عاشقشم!
    رسما خوشحالیم که شما نیز خواندی این مجموعه دوست داشتنی را..
    حالا فهمیدی چرا خوراکی های آبی دوست دارم؟:دی
    اگه بازم کتاب خواستی بیا بپرس.. من در هر زمینه ای یه کتابخونه متحرک محسوب میشم! ^_^
  • آتنا کریم زاده
  • تو کودک درونت زیاد زنده ست عانوشا جان:دی
    پاسخ:
    بهترین تعریف موجود...
    ممنون ^_^
  • کامبیز دیوسالار
  • استایل خوبیه خو..
    منم بعضی وقتا استایل فانتزی فنز میگیرم شدید.. کنترل خودمو از دست میدوم باید خانواده یادآوری کنن که اینجا نشستی! :)
    پاسخ:
    واقعا خوبه ^_^
    عاخه ملت یکی دو ساله منتظرن من فانتزیو ترک کنم.. کلا بزنم تو کار کلاسیک! مث که من قرار نیست بزرگ بشم :دی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی