زیـــرِ نــــور ِمــــاه

زیـــرِ نــــور ِمــــاه

زیـــرِ نــــور ِمــــاه

پــری های کــاخ

بــرگ ها که سرخ شدند و زرد شدند و ریختند؛ پری های درختان ِ کاخ کجا می روند؟!

  • دختــرک بـی نـــام و نـــشـــان

نظرات  (۱)

چند وقته رفتم تو فاز دختر شاه پریون!

و این پست:)
پاسخ:
یه پیش نویس دیگه در موردش دارم :)
می دونی اولین باری که من و بالثا (فرشته همراهم) کشف کردیم کاخ سعد آباد پری داره خیلی ذوق کردیم.. حتی اون که همیشه سنگین بود لبخند می زد هی..
بعد من اومدم تو خونه از پنجره تند دوییدم پای تبلتم، این کشف بزرگو در میون گذاشتم با دوستم..
بعد اونم زد تو ذوقم گفت چی کشیدی :|
نتیجتا دیگه آپ نکردم.. ولی کلی ما ماجرا داریم با این پریا :)

ویرایش:
:\ الان دوباره این پاسخو خوندم..! :| چه وضعیتیه؟! چرا فعلام داغونه؟! فاعلام بدتره؟! توصیف و غیره هم که نداره :|
ننگ بر من!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی