زیـــرِ نــــور ِمــــاه

زیـــرِ نــــور ِمــــاه

زیـــرِ نــــور ِمــــاه

محو میشم..

مسلما! :)

 

می خوری زمین، درد خواهد داشت، عادت نداری، کوله بارت سنگین تر شده، عضلاتت خسته تر، ذهنت درگیر تر، بار روی دوشت و جاذبه زمین..! اینهمه موانع متوالی!

ولی جای ما روی زمین نیست..! باید از خیلی چیزا بزنی، قبول دارم.. می تونی هر ثانیه به نشستن روی زمین قانع بشی، اراده می خواد..!

انگیزه می خواد..

دعوتت می کنم به این چالش. لعنتی خودتو به من ثابت کن! نشون بده همونی هستی که نشون میدی! تو آخرین کسی هستی که دارم، من همه چیزمو از دست دادم. هیچ چیز برام نمونده.. موسیقی ذهنم رو به خاموشیه و جهانم داره بی رنگ میشه! نذار گم بشم..! نذار..

  • دختــرک بـی نـــام و نـــشـــان

نظرات  (۱)

بوق نزن عشق من^^
منم برات موندم^^
پاسخ:
یور مای میراکل :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی