زیـــرِ نــــور ِمــــاه

زیـــرِ نــــور ِمــــاه

زیـــرِ نــــور ِمــــاه

و این بهترین خبر برای همه ـمونه. درجا نمی‌زنیم.

چـه‌قدر عوض شدم. عوض شدیم. عوض شدین.

چه‌قدر فکر نمی‌کردم که یه روز بیام و اینو بنویسم..

[ همچنان تعطیل است. :)) ]

  • دختــرک بـی نـــام و نـــشـــان

نظرات  (۸)

آنوشا دوست خوبم ، کجایی بیا و بازم بنویس مهربون 
  • قطــره یخـــ
  • میشناسی میشناسی. یکتام :))))
  • قطــره یخـــ
  • نمیبینی اینجا رو.

    ولی لنتی خب، اون روز که فمیدم تم تلگرامم دقیقا مثل توعه الانم که قالب وبلاگت. :|
    پاسخ:
    هرازچند‌گاهی چک می‌کنم. :)
    کیستی ای سیاهی؟ می‌شناسمت، مگه‌نه؟ :)
    بعضی وقتا هم درجا میزنیم تا بهتر شیم،ولی آره خیلی عوض شدیم.






    پ.ن: نمیدونم هنوز اینجارو میبینی یا نه.
  • گلرت پرودفوت
  • یه بیکاری مثل من  میاد میخونه 😂😂😂😂😂
  • یکی که واست آرزوی موفقیت میکنه تو کنکور:))
  • ای بابا... اینجا هم پیدا نشد آنوشا... 
    پاسخ:
    کیستی اِی سیاهی؟
    هر کی هستی کلی کلی حالمـو خوب کردی. :)

    + من سیم‌کارتمو گم کردم. اگه با هم قبلاً صحبت می‌کردیم؛ 
    دوستِ خوشحال‌کننده من، با گذاشتن شمارت می‌تونی به ارتباطمون تداوم ببخشی! :]
  • تایلر داردن
  • عه عمومی شد چرا؟:/
    انقد دست نبر تو تنظیمات پست.:/
    پاسخ:
    کدوم بی‌کاری میاد سلام احوال پرسیِ مارو زیرِ پستِ یکی بعد از آخریِ وبلاگِ تعطیل شده من بخونه؟ =))
    راحت باش بابا. 
  • تایلر داردن
  • خوبم منم.
    خبر هم که همینایی که خودت گفتی دقیقن. =))))))
    پاسخ:
    واست متاسفم پس. :)))) ولی دووم بیار. این دوره ئم تموم میشه. اوکی میشیم. 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی