زیـــرِ نــــور ِمــــاه

زیـــرِ نــــور ِمــــاه

زیـــرِ نــــور ِمــــاه

چهل و سه بار، چهل و سه تا ستارمو شمردم..

چهل و پنج دقیقس که دارم سقفو نگا می کنم و دنبال یه انگیزه مثبت برای بلند شدن می گردم. دلیل زیاد هست، اون دلیل خوشحال کننده ای که ته دلو می لرزونه.. اون دلیل هر چند کوچک، ولی کافی..

نمی دونم کجای خوابم گمش کردم.

  • دختــرک بـی نـــام و نـــشـــان

نظرات  (۵)

آن کس که به تبعید درون گفت، بخفت
آن کس که به ساعت نگرون گفت، بخفت
آن کس به ته شعله ی شمع گفت، بخفت
شب دوخته چشم لب صبح، گفت.. ، بخفت ..
 
پاسخ:
:)
سومین شعر..؟!
 ی جایی هست تو موزامبیک که همه فکمیکنن اینا پابرهنه ان 
ولی خودشون میگن تاچ د گروند 
خوبه نوشتی دوباره
پاسخ:
:)
من بدون نوشتن زنده نمی مونم!
چقدر بامزس این یاروعه که بالا نوشته:))))))))
واااای سیس پوکیدم:))))))))))))
فاک چرا عقل خودمون نرسیده بود با یه دمپایی قضیه حله؟:-؟
پاسخ:
نمی دونم والا! :))) گالشم حل می کنه ماجرارو حتی!
چرا نوشتی درباره من پا برهنه؟؟
خو بیا یه جفت دمپایی بگیرم برات ازین وضعیت دربیای خخخخخخ
پاسخ:
به کامنت معجزه ارجاع داده شدید! :)))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی