زیـــرِ نــــور ِمــــاه

زیـــرِ نــــور ِمــــاه

زیـــرِ نــــور ِمــــاه

وقتی که..

خیلی خوبه که هستن!:)

از ته ته ته دلم الان خوشحالم که پیشمن!:)

  • دختــرک بـی نـــام و نـــشـــان

نظرات  (۵)

  • گلرت گریندل والد
  • من آقای برادر نمی شناسم... یه آقای مجری میشناختم که از بس برنامه هاشو ندیدم، همون رو هم دیگه نمی شناسم!

    من چندین ساله که دوستام پیشم نیستن و سالی فقط چند روز همدیگه رو می بینیم... اون هم اگر خوش شانس باشیم. قدر فرصت ها رو بدونید که دنیا خیلی بد با آدمها بازی می کنه... خیلی بد!
    پاسخ:
    آقای برادر :-/ داداشم :-/ علیرضا :-/ عسگرپور :-/ موریانه :-/ جیمز :-/ جیم :-/

    هوووم.. منم نمی بینمشون :دی
    نود درصدشون با چت و اینا در ارتباطیم :دی

    و خب خودت بدون کسی که صمیمی ترین دوستش ماهه دنیا چندان خوب باهاش بازی نکرده :دی
    اونا هم خیلی خوشحالن که اجازه دارن "کنارت" باشن!
    پاسخ:
    ساعت دوازده و خورده کلمه کنار به ذهنم نمی رسید :دی
    :) معجزه..
  • ملــ♥ـکه خیــ♥ــال
  • بودن وظیفه هر کسیه که قلبش برای دیگری می زنه!
    و من چقدر این بودن رو دوست دارم. حس بودن...حس دوست داشتن...
    پاسخ:
    گفتم بهت بانو..
    از ته ته دلم خوشحالم وقتی هستین :)
  • فلورانسوشون :)
  • دوست خیلی خوبه. دعواهاش..خنده هاش.. باهام تو دردسر افتادناش.. اذیت کردن مردم(18+ دی:). اون تو پرانتز رو گفتم که با آتنا نیاین منو اذیت کنید ولى طبق شواهد من مى تونم اذیت کنم. دى:
      
    خیلی خوبه که هستن. :)
    پاسخ:
    دقیقا.. خیلی حس خوبیه که بدونی یکی هست.. که دوستش داری، که دوستت داره :)

    تموم اون شیطونیا :)
  • گلرت گریندل والد
  • کیا؟! :ygrin:
    پاسخ:
    شخص شخیص آقای برادر... معجزه.. بانو راهین.. دختره چش سیاه..:)
    و...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی