زیـــرِ نــــور ِمــــاه

زیـــرِ نــــور ِمــــاه

زیـــرِ نــــور ِمــــاه

مسافری از مــریخ در راستای گروه B!

آقای محترم،

بفرمایید بیرون :|

در از اونوره..

خجالت نمیکشین؟!

:|

اصن ما با ملت مریخی حال نمی کنیم! گات ایت؟:|

اصن من از ردولف نام ها خوشم نمیاد!:|

کوچ پرنده ها هم از این به بعد کنترل میشه :|

مثلا من بخوام قربون صدقه شما برم اینجا.. شما باس شاهد باشی؟:|

من اینجا بخوام بگم چه قد دوستتون دارم شما باس بدونی؟:|

چه وعضشه؟:| ایش..

 

+وبلاگ منه! دوست دارم یهویی کلی آپ کنم! به کسی هم مربوط نی!

+موسیو مخاطبم شما نبودی:| شما بفرما بیرون!

+خواهشا کمی آپ کنید!:| ما دهنمان سرویس شد اینقدر آپ های تکراری خواندیم :|

+از همین تریبون از میلیونر زاغه نشین تشکر می کنم! وبلاگ این بشر نبود من دق می کردم این چند وقت!

+چه قدر اوضاع در همه..

+یه قانونی هست که میگه من به تو نمیگم بری دکتر و نتیجتا تو هم به من نمیگی!

+برنامه دو ماه بعدو می بینم، دستام یخ می کنه :| فاجعس!

+از همه دور شدم.. چندین و چند گام.. و نمی دونم چرا..

  • دختــرک بـی نـــام و نـــشـــان

نظرات  (۵)

👏🙏😁🍻
پاسخ:
بانو.. قدم رو چشم ما گذاشتین! :P
همین الان نگریستم که اسم وب منو انگولک کردی گذاشتی :|
این چیه خو عاخه؟ :|
من که کاملاً نمردم که قرارداد ببندم :|
ینی اگه مرده بودم آپ می کردم و نظر می دادم؟ :|
حداقل یه اشاره ای به کلاغ بودنم می کردی خو :|
پاسخ:
ایهین :دی
دوست داشتم موسیو! پرابلم؟!
مگه پسر مرده مرده بود؟:دی آره خو.. مرده بود.. ولی کامل نمرده بود که :دی
تازه پسر مرده با جان تیلر می رفت بیرون حتی!
ایهین.. نه کلاغ دوست دارم "خیلی"!
مازدمازل هر چقدر می نگرم لینکم نی :|
ینی تا این حد؟ :|


پ.ن: *نیشخند*
خودت حدس بزن نیشخند برا چیه :دی
و نیم گم بهت :دی
پاسخ:
حبیب -_-
نگا کن!
سمت چپ!
پایین!
آخرین باکس!
اولین لینک!
دیدی؟!
خوب دیدی؟!

* موضوع انحرافی ای در کاره؟:-؟
سوتی خاصی دادم؟
خاطره خاصیو به یاد اوردی؟
:دی
خعلی خوب بود آبجی..
پاسخ:
چاکریم آبجی کوچیکه :دی
  • ملــ♥ـکه خیــ♥ــال
  • تو اصن میای تو وب من؟
    پاسخ:
    من تو وب شما ولم :دی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی