زیـــرِ نــــور ِمــــاه

زیـــرِ نــــور ِمــــاه

زیـــرِ نــــور ِمــــاه

خشم شب

به نظر من احساس بدبختی و دپرشن از نوع حاد {حداقل در جنس مونث} به چندین مرحله نامساوی تقسیم می شود! مرحله اول را شوکیدگی نامیده اند. شوکیدگی مرحله ای است که شوک های مختلف به انسان مذکور فلک زده وارد می شود و او نمیداند چه واکنشی به اینهمه شوک متوالی و دردناک بدهد.. نتیجتا نفسش در نمی آید و با حالتی همچون پرفسور تریلاونی هنگام پیشگویی هایش به دیوار سفید خیره می شود و هر از چند گاهی ویبره رفته و هذیان می گوید!

 

مرحله دوم مرحله باکتریزیالیسم بی هوازی حاد نام دارد. در این مرحله انسان فلک زده در سرازیری احساسی خاصی قرار گرفته؛ هر روز بیست تا سی عدد جعبه دستمال کاغذی تمام کرده؛ از بیست و چهار ساعت بیست و دو ساعتش را در حمام زیر آب می ماند تا کسی نفهمد چشم هایش به چه دلیلی سرخ است. اطراف خود را تاریک کرده و به نور واکنش عصبی نشان می دهد. کم غذا می شود و ترجیح می دهد در لاک خودش باشد.

در حاد ترین گونه این وضعیت روحی انسان مذکور از ته دیگ سیب زمینی هم گذشته و نمی خوردش!! در صورت مشاهده چنین وضعیتی حتما یک چشمتان روی انسان باشد که احتمال خودکشی هم درش وجود دارد!

به دلیل شباهات رفتاری انسان در این مرحله با باکتری های بی هوازی در اعماق اقیانوس ها با این واکنش روحی چنین نامی برش نهاده اند.

 

و اما مرحله سوم که از تمامی مراحل گذشته خطرناک تر است نامی ندارد. توضیح و تفسیر خاصی در هیچ مقاله ای نیز. این مرحله خاص و حاد و خطرناک تفاوت مهمی با دیگر مراحل دارد. تفاوتی که موجب ایندموضوع شده که هیچ دانشمندی نتواند تحقیقاتش را روی آن کامل کند. این مرحله واگیر دار است! هیچ دانشمندی پس از صحبت با انسان های این مرحله سلامت عقل خود را به طور کامل به دست نیاورده. 

این مرحله که ما خود نام آن را خشم شب می گذاریم -چون اطلاعات ما در موردش همچون اطلاعات وایکینگ ها در "هاو تو ترین یور درگن" در مورد این اژدهای خاص و خطرناک است- با شوکی روحی روانی هنگامی که آدمی در فاز دوم مراحل است شروع می شود. شوک مربوطه باید به قدری عظیم باشد که انسان مذکور به درجه ای بالاتر برسد و احساس کند دهانش از تمامی لحاظ سرویس است!

آن وقت شروع به تغییر می کند! از موزیک های بی کلام و فضاهای تاریک وارد می شود به محلی شاد و فریاد زنان می خواند:

- بیا با هم برقصیم! از خرسا نترسیم!

      بیا با هم بخونیم تا وقتی جوونیم!

در مورد دوازده فرزند گیاهی اش که از قضا تمامشان گوجه فرنگی اند و در کوهستانی قدیمی زندگی می کردند و توسط پدرانشان آبیاری می شدند سخنرانی می کند و همراه با خواندن آهنگ "امشب شب مهتابه" روی پیانو "روو روو رو یور بوت.. جنتلی آن ده ستریم!" می نوازد..!

 

از پنجره هم نوازی اش با خودش و اژدهای درونش را چنین به پایان می برد:

- تو اون خرس خبیثی! 

           که سر تا پا غروره!

و روی تمامی این حرکات نقشه قتل چندین و چند نفر را طراحی می کند! در این مرحله نزدیک بودن به این آدم خطرناک است. و توصیه کاملا تخصصی متخصصان ما:

در صورت مشاهده آدمی با چنین شرایطی برای سلامت عقل خود در اسرع وقت دم خود را روی کولتان بگذارید و صحنه را ترک کنید.

 

پ.ن: بنده همراه با آتیشه جان دیشب در چنین شرایطی به سر می بردم.

پ.ن۲: شخص شخیص بنده از همین تریبون اعلام می کنم که هرگونه به رو آوردن و یاداوری حرف های دیشب ما حرام است! همین و بس!

پ.ن ۳: هر کس یادآوری کند توسط باز هم شخص شخیص بنده گزیده می شود ^.^

  • دختــرک بـی نـــام و نـــشـــان

نظرات  (۳)

رک باش خواهرکم:-"
مطمئنی اثر چیز دیگه ای جز خشم شب نبوده؟:-"
علائم یه چی دیگستا:-"

پاسخ:
= )
:)) رو من همچنان اثراتش باقیست مون شاین:))
آقا این پست دچار خود سانسوریم هست
و این که غیر از شخص شخیص تو ، با بندم طرفه:D
دیگه خود داند ؛)
پاسخ:
=))))
نیس! نیس!
سلام ؛
پست مفیدی بود ؛ خوشحال می شم از مطالب سایت من هم دیدن کنی ،

عنوان مطلب :  پیش بینی زلزله با کمک حیوانات

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی