زیـــرِ نــــور ِمــــاه

زیـــرِ نــــور ِمــــاه

زیـــرِ نــــور ِمــــاه

من این روزا یه دستگاه کشتار گنجشک راه میندازم.

سینا حجازی چنان با ذوق میگه:

-«به ما چه که کلاغه قار قار می کنه،

مارو که هر روز گنجشکه بیدار می کنه!»

انگار چیزِ قشنگیه. :|

ماجرا از این قراره که این گله گنجشک با توهم خوش صدایی هر روز صبح میان دم پنجره و شروع به خوندن می کنن. فرقی نمی کنه چه قد بلند بشم از جام بفرستمشون برن، بازم بر می گردن و ادامه میدن..

توی این همه گنجشک ِ سرحال یکیشون از همه بدتره! گنجشکی با توهم خوش صدایی در سن بلوغ! این گنجشک ریز و سیریش، میاد دقیقا رو کیسه هایی که من آویزون کردم تا حکم مترسک رو داشته باشن میشینه، پاهاشو محکم به میله می گیره و با تمرکز تمام شروع می کنه به جیغ زدن و اینقد جیغ زدنشو ادامه میده تا من امیدوار بشم مثل گنجشک توی شرک بترکه.. .

ولی نمی ترکه.

مشکل همینه.

الانم نمیذاره بخوابم.

بوق بر گنجشکا. :|

  • دختــرک بـی نـــام و نـــشـــان

نظرات  (۹)

من هر روز صبح این داستان رو با یاکریما دارم...لعنتیا:-\
شدیدا درک میکنم:دی
پاسخ:
:)))
مترسکای مسخرتو بردار که فکنکنن جالیزه خونتون دیگه ، گنجشکای الاننا :)


اگر جوجه گنجشکی اواره بود
برایش بیا فکر جایی کنیم
و یا شب اگر سرد و تاریک بود
برای مترسک دعایی کنیم

اینجوریشم هست در ضمن :) 
پاسخ:
:))
اینجوریشم که گفتی فردا درو باز می کنم همشون بیان رو تخت من بخوابن! :))
تو فقط کلاغ دوست داشته باش:)) یو نو؟
پاسخ:
باشه باشه.. :)))
می دونستی یه جوجه کلاغ ِ زشت دارم..؟ :-"
=)))))خوبه شما گنجیشک نمیذاره بخوابین خونه ما خیلی فضای گوتیکی داره:| نصفه شب که گربه ها صداهای وحشتناک در میارن ...بعد صبح صدای کلاغ توی سکوت خاصی طنین انداز میشه بعد طرفای ظهر توی یه حالنی مثل این جنگلای ترسناک صدای اقسام پرنده ها میاد اخرم عصرا که باد و طوفان میشه معلوم نیست کدوم احمقی تو حیات زنگوله وصل کرده هی صدای اون میاد و واقعا ام چیز ترسناکیه:))

--- 

پاسخ:
:)))))))
لعنتی.. بابا ما نصف شب از این اصوات داریم! ولی خب چون من شب نمی خوابم اینا مشکل حساب نمیشه! مثلا اینکه صدای تاب میاد هر شب.. تاب روغن نخورده.. تا صب.. :)))
اینم خیلی خوفه!
بعد این گربه های لعنتی.. صدا جفت گیریشونم شنیدیم ما! :))
ولی کلاغ خوبه! ^^ من کلاغ دوست! ^^
خخخخخخخخ دیدی چه صدای باحالی دارن من کیف میکنم وقتی هی رو تیر چراغ برق تکون میخورن و صدا میدن:-)
پاسخ:
:))))
من که تشنه به خونشونم..
من این رو تعریف از کلاغ تصور می کنم :))
پاسخ:
کلاغی که من باهاش طلوعو ندیدم مثلا.. :)
سلام ترکیدنو خوب اومدی
:))
پاسخ:
:))
نمی ترکن لعنتیا..
ولى* !!!
توجه نکن
سعى کن بخوابى!
[ میدونم مضخرف گفتم :))  ]
واى گنجیشکا خیلى مظلوم هستن به نظرم
پاسخ:
بــه جان ِ خودم نمیشه..
بابا اصن گنجشگا خوب، نیان دم پنجره ما آواز بخونن! :))
دلم نمیاد زیادم اذیتشون کنم آخه..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی