زیـــرِ نــــور ِمــــاه

زیـــرِ نــــور ِمــــاه

زیـــرِ نــــور ِمــــاه

لاشی بازی...

باور کن...

من آن کسی نیستم که تو میشناختی...

من آن کسی نیستم که دوستش داشتی...

 

از سر لج با دنیا...

برای انتقام از خود...

هر شب آسمان را به زمین کشانده ام!

 

من عشق را به لجن کشیده ام...

دوستت دارم را به نفرت آمیختم...

و دور شدم...

از کرانه های قلب پاکشان...

تا دل تنگی را به بی حسی از شدت درد بدل کنم!

 

میدانی...
         لاشی ترین های این شهر؛ زمانی عاشق ترین ها بوده اند
!

  • دختــرک بـی نـــام و نـــشـــان

نظرات  (۱)

  • کسی مگه عاشق تو هم میشه مگه؟
  • پنگوئن ها هم پرواز میکنن!!!
    پاسخ:
    عار یو اوکی؟ :/
    چه قد ملت بی کار زیاد شدن.. من خودم نمیشینم پستای دو سال پیشمو بخونم!:/ اونم چنین چیزیو.. تازه چه برسه به اینکه واسش نظر بذارم! :/
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی