زیـــرِ نــــور ِمــــاه

زیـــرِ نــــور ِمــــاه

زیـــرِ نــــور ِمــــاه

Only Time

Who can say where the road goes
Where the day flows, only time
And who can say if your love grows
As your heart chose, only time

Who can say why your heart sighs
As your love flies, only time
And who can say why your heart cries
When your love lies, only time

Who can say when the roads meet
That love might be in your heart
And who can say when the day sleeps
If the night keeps all your heart
Night keeps all your heart

Who can say if your love grows
As your heart chose
Only time
And who can say where the road goes
Where the day flows, only time

Who knows? Only time


+Enya_Only Time
+یــه حــال ِ خــرابــی مــثه اون شـب دارم... داریم به سالگرد ِ فوق العادش نزدیک میشیم ؛ نه؟! :)

+نــه عصبانیم از بــرداشــتــش و به طور عجیبی نه حتی ناراحت! خوشحــالــم که بالاخره به این نتیجه رسید.. رد کردن خطوط قرمز برای رسیدن به اهداف بالاتر، گاهی اجباریه! :)

+خیلی جواب دارم ؛ خصوصا در مورِدِ قسمت دروغ گو بودن ِ "من"... ولی چه فایده؟ هر جوابی به معنای اهمیت دادن ِ.. که من نمیدم! :)

  • دختــرک بـی نـــام و نـــشـــان

only time

نظرات  (۲)

  • مریم امینی | تبادل لینک
  • سلام اگه میخوای وبلاگ نویسی با بازدید بالا را تجربه کنی بیا به آدرس زیر ثبتش کن این سایت طبق الگوریتم جدید گوگل طراحی شده و تأثیر بسزایی در افزایش بازدید و رتبه داره من از همه وبلاگ نویس های ایرانی دعوت میکنم که لینک شون را ثبت کنند منتظر شما هم هستیم
    www.best-links.ir
    سلام مهربونم
    سپیدارم
    مطالبت عالیه,دوست دارم ک اونا رو دوستامم بخونن و لایک و نشرش کنند...خوشحال میشم بیایی جامعه مجازی فیس کمپ (دارای مجوز از وزارت ارشاد)
    *راستی,میتونی با یه تنظیم ساده ,تبلیغ وبلاگتم بجای حق امضات بزاری...
    Facecamp.ir
    و یا campchat.ir

    اینم لینک شخصیمه(خوشحال میشم از این طریق عضو بشی):
    http://facecamp.ir/signup/invited:cecca6029a01c83a75ead54899a535d7

    فدامدات
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی