زیـــرِ نــــور ِمــــاه

زیـــرِ نــــور ِمــــاه

زیـــرِ نــــور ِمــــاه

I Saw Daddy today

آقای پـــدر،
دیــگر جــای بحثی نیست...
فردا بگویید ولی ــتان بیاید!
بله، حتی با این نمره های بیست!

مگر کشکیــ ـست؟

در فـاصله فلق تـا شفقــی
ســه مــاه ِ آزگار غیبت شما،
مـــوجَّه نمی شود!

وجود دائم چنان خــلا ای،
حتــی با پادرمیانی خود ِ خدا،
جبران نمی شود!

آقای پــدر،
دختــرکــتان سر کلاس ِ ریــاضی
ناگهانی شکست!

آقای ِ پــدر،
با عرض ِ معذرت،
دخترکتان سر ِ کلاسی،
چشم هایش به خون نشست...

آفای پدر،
در این کشور،
هواپیماها هم خطرناک اند...
و اما و اگر ها ناجوانمردانه،
 ترسناک اند...

آقای پدر،
نمی شود دیگر!
آخر چه قدر بهانه سفر؟

آقای ِ پدر،
نمی دانی شما،
درد دارد به خدا،
هم قافیه کردنِ واژگان ِ پدر
با شکستن ِ "کمر"
با "سفـر"،
با "سفــر"...

و منتظر ماندن در تِراس،
چشم به آسمان،
لیـوان چـای و شِکَر...

آقای پدر،
همچنان در انـتـظارت،
خیلی بی ثـَـمـَـر...
 

  • دختــرک بـی نـــام و نـــشـــان

:):

دلم تنگ شده

نظرات  (۵)

احسنت...
پایان بندی خوبی داشت .
مخصوصن با اسم قطعه :)
پاسخ:
:)
این قطعه به طور عجیبی هماهنگ با احوالات من دراومد!
دانلوش کنم بعد نظر میزارم :)
پاسخ:
دانلود کن :)
قشنگه...
مادر خانومی که هستن !!! نیستن آیا ؟
پاسخ:
بستگی داره بودن رو چی معنی کنی :-؟
از هر هفته دو روزش رو افتخار میدن و کنار ما میگذرونن :دی
همون KPJJ خودمون ناراحتت کرده؟؟؟
راستى چرا تو لاین و وایبر جواب نمیدى؟لینک تاپیکامو واست فرستادم...


یوزپلنگ :))))
پاسخ:
:)))))
از کجا فهمیدی؟ :))))

اوهوم...
تو فک کن من دستمو بالا برده بودم تا اعتراف کنم از اون چندین و چند صفحه پلی کپیش هیچی حل نکردم، یهو گفت:
-ایشالا عزیز ِ کسی که حتی لای تمریناشو باز نکرده سوار ِ هواپیما های داغون و قدیمی ایران بشه، سقوط کنه :|

حالا بابا هم نیم ساعت قبلش سوار ِ قدیمی ترین مدل هواپیمای ایران شده بود :|

لاین و وایبرمو پاک کردم از سر لج مامان :دی
کیک و اینستا دارم فقط، که گوشیم پوکیده رو اونا هم نمی تونم بیام :دی
:)
 با تشکر از این فاصله ها و بهانه ها!
  و تشکر بیشتر از معلم گراممان با این اذیت کردن هایش
قشنگ بود دخترک و تلخ
پاسخ:
بهانه گیر شده ایم ها...
معلم ِ گرام ِ آنوش و عاطی آزار...!

با تشکرات :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی