زیـــرِ نــــور ِمــــاه

زیـــرِ نــــور ِمــــاه

زیـــرِ نــــور ِمــــاه

کابل های تلفن

بیا از دور دوستت داشته باشم.. :) از دور خدا را شکر کنم دوستش داری و دوستت دارد. از دور بگوییم به هم که همدیگر را دوست داریم. اصلا می دانی، تابستان هم حق با تو بود..! قطب های هم نام آهنرباییم، با یکدیگر نمی سازیم..! حداقل از دور هیچ جنگ جهانی جدیدی پیش نمی آید. تلفن ها را می شود قطع کرد. کابل های تلفن هیچ دستی را انتقال نداده اند. کابل های تلفن ناتوان نیستند! ولی همان که در لحظه ای می توان تمامش کرد.. در لحظه ای می توان گفت:

-« رفیق! من خسته شدم..! خب؟! بسه..! برای من بسه دیگه!»

و ترق. دیگر صدایت نیاید. معتقدی توهین آمیز است، ولی در پس ذهن من فقط یک درخواست برای سکوتت زنگ می زند. هی زنگ می زند.

دختر خوب مادر باشم، نکند یک وقت فحش بدهم. دختر خوب مادر باشم و سکوت.. و سکوت..

می پرسی، چرا عصیان در نگاهم موج می زند..؟!

کابل های تلفن، رسانای نگاه نیستند.. :)

بیا فاصله بگیریم و من برای دور بودنت دوستت داشته باشم. تو از دور دوستم داشته باشی و آن گاه همه چیز خوب پیش خواهد رفت.. تو دور باشی و عاشق او و پر لبخند. من دور باشم و در دنیای خودم..

  • دختــرک بـی نـــام و نـــشـــان

نظرات  (۵)

با سکوتی که تو داری سر زا میمیری..
بغض اندوخته را لو بده عصیانش کن:)

پاسخ:
خواهرکم، علیرضا آذر؟!:)
  • منا مهدیزاده
  • وقتی زیاد دور باشی... وقتی نزدیکی نتونه از یه حدی بیشتر بشه...
    آدم ترچیح میده همون دور بمونه تا اینکه خودشو تو توهمات نزدیکی غرق کنه...
    پاسخ:
    زیادی حرف دل بود. :)
    دور و دور و دورتر..
    خب شما عجیبی!‌ اخه کی دوری و دوستی رو دوست داره!
    اصلا یه حس اضطراب عجیبی رو به ارمغان میاره!!!!
    البته دوری و دوستی وقتی خوبه که اگه بیاد نزدیک همون مقدار دوستی هم از بین بره!
    پاسخ:
    دقیقا به همین خاطر منم دوست دارمش دیگه.. :)
    ای کاش دوری ها تموم بشه یه روزی :(
    والا خسته شدیم ... 
    پاسخ:
    اشتباه برداشت کردین :) من دارم تمنا می کنم که دور باش بابا :)) دور باش :))
    باید عنوان رو میذاشتم، دوری و دوستی!
    به وبلاگم سر بزنین
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی