زیـــرِ نــــور ِمــــاه

زیـــرِ نــــور ِمــــاه

زیـــرِ نــــور ِمــــاه

هیچ زنی زن به دنیا نمی آید بلکه زن می شود!

کاملا واضحه که گذاشتن تمامی کار ها برای دقیقه نود و نه در ثانیه های پایانی عمل نابخشودنی و بسیار بسیار شرم آوریه :|

و من هر سال بعد هر مسابقه.. تایم تحویل پروژه.. کوئیدیچ (!) و غیره ای به خودم میگم ایت واز ده لست تایم.. و به خودم باز هم قول میدم دیگه تکرارش نکنم و صحنرو شاد و خندون به سوی غروب خورشید ترک می کنم.. با نیش باز به خاطر اینکه یه کار درست تحویل دادم!

 

و من باز هم اینجام :|

 این سناریو داره دوباره تکرار میشه! در آخرین روز تحویل مقاله، در حالی که حداقل تا دو ساعت دیگه باید کارم تموم بشه تا ویرایشش کنم، تازه تونستم کتاب جنس دوم رو تموم کنم و فقط نیم صفحه نوشتم! و کاملا درست حدس می زنین! دارم به خودم میگم که من دفعه دیگه زودتر شروع می کنم!:|

 

پ.ن: افکار سیمون دوبووار قابل تحسینه.. و حتی به موج سوم فمینیسم ترجیحش میدم..!

پ.ن۲: من عاشق این جمله شدم :دی

یک زن بدون مرد، مثل یک ماهی بدون دوچرخه است!:دی

پ.ن۳: جمله اون بالارو نیز بسی دوست مندم ^.^

پ.ن۴: به علت فراخیت نویسنده پاک شد!

پ.ن۵: Help!!

 

ویرایش اول:

به کمک روباه جان این پروژه پایان یافت ^.^

  • دختــرک بـی نـــام و نـــشـــان

نظرات  (۶)

  • روباه واقعی
  • ائه این اسمه منه ، ته این پست ، چه افتخاری :)

    پاسخ:
    = )
  • وحید هاشمی
  • متاسفانه ضیق وقت اجازه نمیده ولی اگر لینک نسخه ی PDF کتاب رو داشته باشی، خیلی ممنون میشم. :-)
    پاسخ:
    تکرار می کنم.. بیا تله لینک بدم :دی
  • رها بعلزبوب
  • من هیچی یادم نیست از کتابش:|
    و توی گوگل هم پیداش نمیکنم:|
    پاسخ:
    بیا تله لینک بدم..
  • وحید هاشمی
  • حیف که حس بحث کردن ندارم وگرنه باهات کل بحث فمنیسم امروزی رو به چالش می کشیدم. فقط همین رو میگم که وقتی جنبش فمنیسم راه افتاد، تنها تکیه گاه خانم ها بود. تنها چیزی بود که سعی می کرد حقوق اولیه ی خانم ها رو بهشون برگردونه ولی الان خانم ها حقوق اولیه شون رو پس که گرفتن هیچ، به اسم فمنیسم دارن به حقوق اولیه ی آقایون هم دارن تعرض می کنن.

    من کلا از جنبش های با جهت گیری مرد گرایانه یا زن گرایانه خوشم نمیاد و افراطی می بینمشون. در مورد جنبش فمنیسم هم یه کارهایی از بعضی سرانشون دیدم که با اینکه میخواستن برابری به وجود بیارن، واقعا چندش آوره. بعضی کارهاشون مثل این بود که یکی بگه "چرا مردا باید بتونن با چماق بزنن تو سر خودشون و ما نتونیم؟! ما هم باید بتونیم!"

    کلا یه دعوای مسخره اس...
    پاسخ:
    بخون.. :)
    کتابشو..
    فقط بخون :)
  • منا مهدیزاده
  • کمک می خوای من هستما...! بیکارم هستم تا آخر هفته !‌:)) :دی
    پاسخ:
    بالاخره تمومش کردم :))
    آی دید ایت ^.^
    ممنون در هر حال ^.^
    سلام
    برای دانلود قالب پیش منم بیا
    2theme.blog.ir
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی