زیـــرِ نــــور ِمــــاه

زیـــرِ نــــور ِمــــاه

زیـــرِ نــــور ِمــــاه

هــم مــرگ

این پِــــچ پِـــچ ِ ها چیست، رهایــَم بـکـنـیـد

مـردم خـبــری نیست، رهایـَـم بـکـنـیـد
 

من را بــگــذاریــد کــه پــامال شود

بازیـچـه ی اطـفـالِ کـهـنـسـال شود
 

مــن را بـگـذاریـد بـه پــ ایــ ان برسد

شاید لَـت و پـارَم بـه خـیـابـان برسد
 

من را بـــگــذارید بــمـیرد، به درَک

اصـلـا بــرود ایــدز بــگــیرد، به درَک
 

من شــاهدِ نـابودی ِدنـیــای ِ منم

بــایــد بـروم دست به کاری بزنم
 

حرفت همه جا هست، چه باید بکنم...

با این همه بن بست چه باید بکنم...



عــلیرضـــا آذر -هــم مــرگ-

  • دختــرک بـی نـــام و نـــشـــان

بدون ِ تو

علیرضا آذر

هم مرگ

نظرات  (۳)

واااای من عاشق ابن دکلمه ایم واقعا قشنگههههه
پاسخ:
علی رضا آذر است دیگر...
با د و جان ما ازی می کند گاهی... با نفس هایمان حتی:)
  • آتنا کریم زاده
  • وای... من چقدر این دکلمه رو دوست دارم:)
    پاسخ:
    علیرضا آذر همیشه جادو می کنه با قلمش :)
    سلام 

    چرا من باید همیشه نظر اول رو بذارم؟ حالا اون قبول..چرا من باید همیشه اول نظر بذارم؟(الان این دوتا سوال با هم فرق داشت منظورشون به جون خودم)
    این شعر خیلی قشنگه قبلا یه بیتش رو خوانده بودم و اصطلاحا در خمارى بقیه ش مونده بودم..خواستم بابت درآوردن اینجانب از خماری تشکر کنم. D:
    من همون فلورانسوشون بودم دیگه. D:


    پاسخ:
    سیلام ^____^
    در هر حال.. من برای هیچکودوم از این دو سوال جوابی ندارم واقعا :دی
    اوهوم. خیلی من این شعرو دوست دارم.. البته خیلی طولانیه :دی این فقط یه قسمتشه! :دی
    +خواهشمندیم! ^_^
    اِ اِ اِ، فلورانسوئه خودمونه که :دی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی