زیـــرِ نــــور ِمــــاه

زیـــرِ نــــور ِمــــاه

زیـــرِ نــــور ِمــــاه

صلح؟!

تضاد می آفرینم. خط قرمز میشکنم، رد می کنم. لعنت بر آنان..

می شود یک فنجان چای بریزم؟! تو لبخند بزنی.. تشکر کنی..

بی خیال انتقام شده ام.. از خستگی.. مدت ها است از همه زده ام.. انتقام هم رویش.. بی خیال تو شده ام.

می شود در خانه نور باشد؟!

فحشت دهم؟! که چه؟! خوردت کنم؟ چه می شود..؟! تنهاییت را بکوبم..؟ شخصیتت را؟ چه به من می رسد..؟! دروغ هایت را جار بزنم..؟! این را می خواهی؟

می شود خانه گرم باشد..؟!

- دخترک در خانه معروف است... -
دخترک «دوست داشتنی» داشت.. ولی لامصب «دوست داشتنی» اش را چند بار دید آخر..؟!
- دوبار؟!-
با پادشاه غایبش..

می شود صدای خنده بیاید؟

سوهان روح می شوی.. و من می بخشم..

دروغ می شوی..
و من می بخشم..

ضربه می زنی.. و می بخشم..

- شکر؟!
چای را تلخ می نوشی..

نگاه کن.. سر جنگ که نداریم!

تو همه چیزدان و من نادان..
من زیر آقای ایکس نالان..

 تو اوج منطق، نماد شخصیت و ثبات..
تو تحصیل کرده و پرواز از داهات..

تحجر هم که صفتی خوب است..
افکار نو هم در این جامعه دود است..

سر جنگ نداریم که..

مدال می دهند بر تحمیل عقایدت
جهانی خواهد نوشت از فوایدت!

سر جنگ نداریم که..

منم که جامعه را فاسد می کنم..
ملت را تهی از تصمیم راسخ می کنم..

من صرفا بر س-ک-س می کنم فکر
تو اوج هنر و طبیعت بکر..

تو گذشته و من حالا
تو نشانه افکار والا!

من هم که قافیه ردیف نمی کنم.. وزن هم دارد ابیات بالا!

سر جنگ نداریم که.. 

می شود جای خالی نباشد؟!
همه باشند..
خنده باشد..
نور باشد..

 

 

  • دختــرک بـی نـــام و نـــشـــان

نفرین شدگان

نظرات  (۳)

ویرایش بعد از آن شب رویایی و دوستداشتنی:

-سه بار^_^
  • آقای سر به هوا ...
  • سلام
    پست آخرتو خوندم ! سبک نوشتنت رو دوست دارم
    اگر با تبادل لینک موافقی منو با عنوان " دلنوشته های آقای سر به هوا " لینک کن و بعد خبرم کن تا منم لینکت کنم
    راستی ! یادت نره عنوان لینک + آدرس وبت رو برام بفرستی
    منتظرتم
  • موقتا بی نام
  • میشود جای خالی نباشد؟!
    همه باشند..
    خنده باشد..
    نور باشد..

    و خب..
    -دوبار؟!
    ..

    +میشود صدای خنده بیاید؟
    پاسخ:
    دیدی شد؟! :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی