زیـــرِ نــــور ِمــــاه

زیـــرِ نــــور ِمــــاه

زیـــرِ نــــور ِمــــاه

ستاره بــارون بــود..

هــر شهابی که رد می شد، برا هر کدومتون یه آرزو می کردم. تا صـــب چشام به آسمون بود، دندونام به هم می خورد و هر دفعه دعا دعا می کردم فقط یه شهاب ِ دیگه. فقط یکی دیگه. هر دفعه یادم میومد یه نفر مونده که براش آرزو نکردم.. یــه آرزو برای یه نفر دیگه که شاید حتی منو نشناسه!

آرزوهام براتون تا صب تموم نشدن، ولی وقتی چشام دیگه داشت می رفت رو هم به این فکر می کردم که فردا دیگه هیچ غمی نیست.. فردا همه لبخند دارن.. فردا هیچ کس بغض نداره..

  • دختــرک بـی نـــام و نـــشـــان

نظرات  (۶)

حس  خیلی قشنگیه:))من خیلی وقته نکردم اینکارو...
پاسخ:
خیلی خیلی حس قشنگیه! بارش شهابی تورم خبر کنم؟:)
  • مهرداد پسندیده
  • میاد اون فردا.نمی دونم چطوری.شاید جای دیگه حتی.تو یه جهان موازی.
    پاسخ:
    مهری :)
    برا تو هم کلی آرزو کردم..
    من فقط یه بار در کل زندگیم شهاب دیدم....
    اون موقعم از بس ذوق زدم یادم رفت آرزو کنم :(
    پاسخ:
    ایندفعه قبل بارش شهابی بهت میگم :) بشینیم تا صب دور از آلودگی نوری شهاب ببینیم :)
    به جای این که مدام به آسمان چشم بدوزی گاهی زیر پایت را هم نگاه کن، شاید چیزی که از آسمان گدایی میکنی‌ روی زمین افتاده باشد!
    پاسخ:
    ما از آن اول سر به هوا بوده ایم جناب، چشم هایمان را به آسمان دوختند.. انگار می دانستیم آبی از زمینی ها گرم نمی شود. 
  • محمد فائزی فرد
  • واو.
    چه حس خوبی.
    پاسخ:
    اوهوم. حــس ِ فوق العاده ای بود. :)
    ( دعا خوبه
    پاسخ:
    :) به کــی.. به چــی..؟!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی