زیـــرِ نــــور ِمــــاه

زیـــرِ نــــور ِمــــاه

زیـــرِ نــــور ِمــــاه

در حــکـــم ِ یــک نــعــره لــب دوخـــتـــن

امــشــب که او، نیست،
               مـــاه کـــامـــل است...!



امشب او نیـــســـت و من...
                              در حال مرگم!


او نیـــــــســــت و مــن،
                 خـفـقان گرفته رو به آسمان می گـــــریم...


او نیست...

و من،
 نبودنش را باور نمی کنم.

مـاه می درخشد،
 
و من به طور مــضــحــکــی خسته ام و حتی نـــای فریاد کشیدن ندارم!


بغض راه نفسم را می بندد و من؛

برای هزارمین بار آرزوی مرگ می کنم و تو،

نیستی که ببینی این حالم را...
  • دختــرک بـی نـــام و نـــشـــان

بدون ِ تو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی