زیـــرِ نــــور ِمــــاه

زیـــرِ نــــور ِمــــاه

زیـــرِ نــــور ِمــــاه

دخترکی با موهای زخمی، موهای کوتاه ِ متقارن شده #2

هــی دست بکشم. هی نخوابند. هر کدام به یک ور. روی صورتم نمی آیند. صاف نمی شوند. تارهای سفیدش معلوم است.

- زشت تر از قبــل شدی!
- می دونم..!

  • دختــرک بـی نـــام و نـــشـــان

نظرات  (۱۲)

ما تا ابد صبر میکنیم...
بجز یاهو چیز دیگه ای نداری؟
پاسخ:
بذار من در ستاد درست کردن تبلتم استم الان :|
امروز فردا می درستمش کامل :-؟
هنوز اس ام اسارو باز نمی کنه:-؟
فقط نوتیفیکیشن ـشونو می بینم!
فکر کردم این منم که قراره این حرف ها رو بزنم و اخم کنم و ژست طلبکارانه بگیرم، ولی انگار از این خبرا نیست،واقعا نمیفهمم چه خبره:|
اینجا حرف زدن سخته!گوشی داری دیگه؟
پاسخ:
:|
ببخشید؟! :|
تازه من فک می کردم چه قد نرم رفتار کردم =))
متاسفانه گوشی ندارم! :دی
گوشیم خیلی وقته خدابیامرز شده و یه تبلت خدابیامرز داشتم که دو سه روزه اونم خدابیامرز شده :|

بعله راستش خود مزخرفشم.
پاسخ:
مزخرف..؟! همممم.. با توجه به مقادیری که از بنده خبر نگرفتید و زنگ زدم و جواب ندادی و غیره صفت خوبی به نظر میاد.. :-"
ولی نوچ! ^.^ نیستی.. :)
:)
منم میخوام امشب قیچی وردارم و بشم دختری با موهای کوتاه نامتقارن!
پاسخ:
موهای کوتاه ِ نامتقارن دوست داشتنیه.. :)
عار یو مای لعیا..؟!


بیا این موهای من برای تو! 
درضمن خوشرنگم نی :-؟
پاسخ:
هســ :/
موت سیفیت شوده؟:|
جدن شوده؟:|
و تو ناشکری:|
و تو ناشکری:|
و تو ناشکری:|
و تو ناشکری:|
و تو ناشکری:|
و تو ناشکری:|
و تو ناشکری:|
و تو ناشکری:|
و تـــ..
بله؟ خفه شم؟ چشم!

+ ولی خیلی ناشکری:| از فانتزیای منه:|
پاسخ:
دو سه سالی میشه خواهرم :/
فقط همیشه بلند تر از اون بوده که معلوم بشه! و وقتی یکی دیگه دید اینو و زد تو سرت که از کمبود ویتامینه، داری می میری بدبخت، قرصاتو نخوردی و غیره..
یاد می گیری چنین فانتزی ای نداشته باشی! :دی
خرس جان!
پیوند مو نداریم؟ من حاضرم چارتا شیوید رو سرمو بت اهدا کنم :(
پاسخ:
=)) مرسی گرگه! ^.^ فعلا موعای تو از من بلند تره :دی
بذا برم چک کنم ببینم نداریم! من از اون موعای خوشرنگ دوس دارم! :دی
نگا موعای من سیفیت شده :-" من موعای سیفیتمو میدم تو! تو اون موعای خفن رنگ ِتو بده من! :دی
فعلا دارم همین کارو میکنم
ولی میدونم بازم همینجا میرسم
حتی بدتر از اینجایی که الان هستم
چون هر روز هر لحظه هر ثانیه زندگیم داره سخت تر میشه...
منم موهام متقارنه ولی کچل و کلاچه و اینا نیستم:دی
مبارکه(؟)
پاسخ:
عاتیشه موهاشو کوتا کرده و کچل کچل کلاچس :دی
:)
اگه تبلتت درست نیس
می تونی بیای یاهو؟!:(
پاسخ:
یاهو عم ندارم رو پی سی :-؟
ولی ایده خوبیه دانلود کردنش.. :)
باید حرف بزنیم..! نه؟
پاسخ:
عاطیشه.. بیا با هم کچل کچل کلاچه بخونیم..
روغن کله پاچه.. :))
هیش کودوممون مو نداره :دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی