زیـــرِ نــــور ِمــــاه

زیـــرِ نــــور ِمــــاه

زیـــرِ نــــور ِمــــاه

خرخونـای نـــخــبه جلوی کلاس

هی تو، زرافه گردن دراز ِ خال خالی ِ جهش یافته،
بدون تــو و سمـــور سکته ای و اون گــاو ِ نــر ِ آناناس صفت ِ بوقی...
من
   چی
        کار
           کنم؟


زرافه گردن دراز،
کی قراره سر ِ من غر بزنه دیگه و تو مدرسه بگه چرا درس نمی خونی؟
کی قراره منو به زور بفرسته پای تخته؟
کی قراره شیش ساعت بشینه در مورد ستاره ها و یونان باستان و نظریه های فیزیک بحث کنه؟
کی قراره باهام بیاد روی سقف قلم چی و از این پشت بوم به اون پشت بوم بپره؟
کی قراره تو سفر با صدای تریلی هم بیدار نشه و تا یه سال بشه سوژه برا خنده؟
کی قراره باهام بیاد زمینای آتی سازو متر کنه؟
یا کی قراره با من بشینه و با تلسکوپش تو خونه ملتو دید بزنه؟

ســـمــور ِ سکته ای دیوونه چــشــم رنگی،
من دیگه واسه کی خوابامو تعریف کنم؟
با کی توی حیاط مدرسه بدون کفش بدوئم؟
به کی زل بزنم و اون یهویی ذهنمو بخونه و متلک بپرونه در مورد ذهن مشغولم...؟
با کی بشینم سی پلاس پلاس بخونم و اچ تی ام ال یاد بگیرم؟
دیگه کی تو سفر میره ساعت نه توی تخت خواب و لاک پشتی تا صبح می خوابه و جفت پا رو مخ همه راه میره؟


گـــاو ِ نــر آناناس صفت ِ بوقی ِ سه بیب،
من با کی بشینم رمانای چرت و پرت ِ ایرانی بخونم تا ساعت دوازده و نیم شب و هی مامانو بپیچونم که آژانس الآن میاد؟
دیگه با کی دل و روده ی کتابارو بریزم بیرون؟
با کی بشینم طرح رمان بنویسم؟
با کی بشینم دعوای دینی بکنم؟
به کی بگم که از ماهی می ترسم و اون درکم کنه؟
با کی از پسرا سوژه خنده بسازیم و هر شیش ثانیه یه بار ریپیت کنیم همشو؟

اکیـــپ ِ یــه ساله مــن.. یکی از بهترین سالای عمر من توی مدرسه بود با شماها! :)

مــرســی که تو این یه سال که من در حال سقوط بودم، چنان هوامو داشتین که این همه خاطره خوب دارم... از مدرسه، با شما ها :)

  • دختــرک بـی نـــام و نـــشـــان

رفاقت

نظرات  (۶)

  • رها بعلزبوب
  • همه ش هیچی.. اصن هیچ کاری به نوشته ندارم.. فقد توضیح بده که چجوری "جفت پا" راه میرن!
    مرسی از راهنماییت:)

    +از لحن دستوری بدم میاد:| هیچ فرقیم نمیکنه واقعا که طرف با من حرف بزنه یا خواهرم یا هر کس دیگه. ناشناس( غریبه) باشه یا آشنا و حتی غریبه آشنا :|
    پاسخ:
    بعدا حضوری نشونت میدم :دی

    + عای هیت دت تو!
    و در ضمن، آدمای دیگه ای هم دیوونه شما هستن، ایف یو ریممبر!
    پاسخ:
    ما فدای اونا هم میشیم!
    روزی هزار بار! :p
    بله! پرابلم داره! شما باید سالم و زنده و کامل بمونین! :-w
    جنابعالی لازم نکرده فدای کسی بشید! :|
    پاسخ:
    این سمور چشم رنگی دیوونه منه!
    موخوام فداش شم!
    پرابلم؟
  • samuraki secteiiiiiiii :D
  • osulan fek konam beduni k in az taraf e kieeee :D ki :D ekelas bud khob mn hamunam (goftam shak nakoni) leza in post ra khandami va besyari hal kardami hamchenin b faza raftami mer30 az in k mara lezat bordani... nabudam karD in chposti e akhe boz mahi elmi sefat chera naneveshT Dg kaC nis k mn negah tahghir amiz bokonam behesh v az shedat hers mu haye khodesh o bekane?? kholase besyar Zba bud baz ham az in gune post ha begozar

    gorbanat :D

    samuri secte iii

    پاسخ:
    مـــا به فـــدای آن خنده های سکته ای شما رویم سمور جان!
    والا، نگاه تحقیر آمیز! نمازخوندن و وضو گرفتنمون! :(
    به نظرم بدونم آتی ساز کجاست!
    معلومه سال شیرینی داشتین
    پاسخ:
    :)))
    خیلی! اصلا از بس شیرین بود دلو می زد =))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی