زیـــرِ نــــور ِمــــاه

زیـــرِ نــــور ِمــــاه

زیـــرِ نــــور ِمــــاه

بعد دور گردنت می پیچیش.. میری تو کافه نه و سه چهارم می شینی..

اگه بتونم، اگه موفق بشم، اگه قدِ یه حرکت ِ دو تا بال برم بالاتر؛ اون شال گردن آبیِ که طرح ریونکلاو داره رو برا خودم می خرم..!
مسلما یه دخترک خوشحال با شال گردن آبی ریونی بهتر می تونه زندگی کنه! :-<

+ دیـــس کـــیوتی ^.^

  • دختــرک بـی نـــام و نـــشـــان

نظرات  (۶)

نیگا منا اینا چیکار کردن:| نیگا:| نیگا:| نیگا:| خوب نیگا کردی؟:| بیاموز حالا:دی بیاموز:| بیاموز:|بیاموز:|

: افکت از گشنگی چرت و پرت گفتن
  • منا مهدیزاده
  • می دونی ما واسه یکی از بچه هامون ردا و پیکسل گریفیندور خریدیم و بردیمش کافه نه و سه چهارم برای تولدش بهش جایزه دادیم ؟ :)

    سر تولد منم بچه ها برام نامه از هاگوارتز فرستادن... با ۸ سال تاخیر... ولی بالاخره ناممو گرفتم :) با پیکسل ریونکلا و دستبند یادگاران مرگ :)
    پاسخ:
    وااییی.. خیلی خوبه! خیلی خوبه.. :) دوست داشتم ایدرو.. :)
    منم نامه از هاگوارتز گرفتم با گردنبند یادگاران مرگ و یه ماگ با طرح یادگاران مرگ!:)
    خیلی عشقن ^.^
    خیلی جادوئین :)

    عاره عاره شالشو یادمه-_- ینی حرررررررررص بودا:/ حرررررررررص:/
    من اگه بتونم ستشو بخرم به جای مانتو می پوشمش میرم کلاس:/
    جدا اینکارو میکنم:/ پس چی؟:/-_-

    پاسخ:
    پایتم که :)))
    مثلا بپوشیم بریم کافه نه و سه چهارم :))
    خیلی خوبه:/ از کل ستش هم ارزون تره فک کنم و تنها مشکلی که وجود داره اینه که من از شال گردن متنفرم:|
    پس باید دویست تومن جمع کنم یهو ستشو بخرم:/-.-
    پاسخ:
    منم همینطور..ولی چیزای خاص! دوست داشتنین! :))
    خب آخه بخریم ستشو.. کجا بپوشیم؟!
    همممم..ایمان اسلیترین، یه شال گریفندوری داشت.. از اونجا این به دل من موند! :))
    اگهاونو با پولو جیبیت بخری ک دیگه خیلیی خوشحالتری:))
    پاسخ:
    اگه از حقوق ِ جمع شده یه ساله خودت باشه که لامصب عشقه! عـــشق!
  • کامبیز دیوسالار
  • بگیر بگیر :دی
    ما که پول تو جیبی هایمان خرج شد و رفت! تو استفاده کن از همون یه مقدار " کوچولو " پول تو جیبیه :دی
    پاسخ:
    =))
    کمه به خدا! کمه! قراره با یه تومن نصف کشورو خریداری کنم! :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی