زیـــرِ نــــور ِمــــاه

زیـــرِ نــــور ِمــــاه

زیـــرِ نــــور ِمــــاه

بدشناسی+هذیون

بدشانسی محض یعنی تنها روزی که تعطیلی سرما بخوری! :|

بعد نه خوابت ببره، نه بتونی بلند بشی از سر جات، نه بری یه چیزی بخوری...-_-

بعد اونوقت مجبور میشی بیای تو وبلاگت هذیون بنویسی.. مثلا اینکه خیلی گشنته... بعد اون کیک خامه ایارم نتونی بخوری... بعد دیروز خواستی بعد عمری رو وب یکی کامنت بذاری صرفا سوتی بود کامنتت :|

بعد اینکه فک نمی کنی با این وضع داغون دفاعی بدنت بتونی با بچه های المپیاد بری رصد وسط کویر...

گفتم خیلی گشنمه؟

اصلاح می کنم، خیلی خیلی گشنمه!

دیگه اینکه فک کنم از پریروز یه پستی رو چهارصد بار خوندم.. الآنم هلک هلک دارم میرم وبش برای چهارصو و یکمین بار بخونم.. بعد اینکه کاش هیچ چیزی رمز نداشت... واقعا کار سختیه رمز وارد کردن... :|

و شعار همیشگی من! من تنبل نیستم صرفا در مصرف انرژی صرفه جویی می کنم!

احتمالا بعدا این پست پاک میشه.. یکم که حالم بهتر شد میام می خونمش و میگم این چرت و پرتا چیه من نوشتم... بعد در لحظه پاکشون می کنم!


همین دیه من به زیر پتو پناه می برم!

  • دختــرک بـی نـــام و نـــشـــان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی