زیـــرِ نــــور ِمــــاه

زیـــرِ نــــور ِمــــاه

زیـــرِ نــــور ِمــــاه

این پست ِ من است و او.. رفیق قدیمی..

 

خب فلور جان...

خواهرم...

کسی که همواره از شخصیتش متنفر بودم.. یادته اون روز اول برای چی انتخابت کردم؟ چون تنها شخصیت درست حسابیه تو لیست بودی..

فلور... دوستت دارم... خب؟ عادت کردم بهت.. به صدات توی سرم.. به عشوه هات.. فلور تولد سه سال و یازده ماهگیت داری میری...با اون ته لهجه فرانسوی... فلور دوست داشتنی من... با اون همه دلبری... فلور من درکت می کردم وقتی بچه هات دوست نداشتن...

فلور من درکت می کردم.. وقتی شوهرت نبود...

وقتی جایی نداشتی...

فلور شاید واقعا ما جایی نداریم...

فلور ناراحتم.. ناراحتم...

دیگه وقتی فلور صدام می کنن سرمو بر نمی گردونم.. دیگه کسی منو فلور صدا نمی کنه...

فلوری... بسته شو... برو.. ماجایی نداریم.. فلور نه مرگخواره نه محفلی...

فلورم... کسی دوستت نداره؟

من دوستت دارم نگا کن.. می بینی من چه قد دوستت دارم.. ببخشید قبلا دوستت نداشتم فلوری.. ببخش منو.. نگاکن کسی منم دوست نداره...

فلوری... دلم برات تنگ میشه.. برای این همه سال...

تو جادوگران... فلور... خیلی تنگ میشه...

فلور...وللش...

بیا بریم...

بیا ول کنیم خاطراتو... بیل اینجا نیست دیگه...

فلور... قلبم درد می کنه رفیق... میشه یکم با ناز حرف بزنی..؟ با اون ته لهجه فرانسوی و لوس... رفیق... میشه نری؟!

لــــــــــــعـــــــــنتی...

دارم از دستتون میدم..

تورو...

جادوگرانو...

خووووونمووووووو

ریونو...

 

فلوری که من بودی... منی که هیچ وقت تو نبودم...

 

روزی که مرگخوار شدیم.. مسایقه سه جادوگر.. چه قدر ذوق کردیم.. هر دوئلی که می بردیم.. هر پستی که می زدیم.. هر نقد... فلور.. تو هم دلت تنگ میشه برا من؟!

فلوری... مغروری.. اعصاب نداری..

اولین پستت بعد مدت ها.. باید ویرایش می شد.. چون آقا می خواستن قهرمانانه بمیرن..! فلوری بی خیالش شو.. ما بر نمی گردیم.. تو غرورت خورد میشه و من کنارت می شکنم..

خیلی وقته باید می رفتم...

ببخشید که به خاطر یه ادم پست که هیچ وقت تغییر نمی کنه دارم رهات می کنم...

از اون بار اول که از روی پستمون پرید... تا به حال... :)

علامه دهر.. با اعتماد به نفس به عرش.. کسی که خودشو در حدی می دونه که پست هر احدیو نقد کنه وپسوند چرت و.. روش بزنه..

ببخش منو فلوری.. خب؟

 

فلوری.. برو دست یه ادم با لیاقت تر.. برو پیش یه نفر محبوب تر.. برو دست یکی که اواتاراش قشنگ باشه.. بتونه قشنگ بسازتت...

برو رفیق قدیمی..

 

home sweet home...

دلم.. تنگ.. لعنتی ... تنگ...

 

شناسه بسته شد...!

 

+هیچ جواfی به هیچ احدالناسی داده نخواهد شد...

 

 

  • ۹۴/۰۱/۲۰
  • دختــرک بـی نـــام و نـــشـــان