زیـــرِ نــــور ِمــــاه

زیـــرِ نــــور ِمــــاه

زیـــرِ نــــور ِمــــاه

آتش در چشمان سیاهش سوسو می زد.

- اکثــر مردم فکر می کنن خالی بودن، بی حسیه! ولی خــالی بودن خودش یه حــس ِ.. یه حسِ عجیب..

- ولی همینجوری یه نفر خالی نمیشه، احساسات مختلفیو باید تجربه کردی باشی تا برسی به این نقطه! مراحل مختلفیو گذرونده باشی..!

سپس خیره شد به من و تــلخی لبخــند روی لب هایش..

  • دختــرک بـی نـــام و نـــشـــان

نظرات  (۳)

  • کلاغ شمال
  • فک کنم فقط منم که سهمم ازت همین وبلاگه :)
    پاسخ:
    اشتباه می کنی..
    :)))) همینه که هس
    پاشو بیا یاهویی چیزی
    حتی شده با دود با من حرف بزن
    نیاز است تو را
    بدو ببینم
    پاسخ:
    با دود حرف زدن اوکیه! سناتور چطوره؟ :))
    می گیری حرف ِ نفسامو یا نه؟! :))
    یاهوی لامصبم باز نمی کنه آخه! :|
    فک کنم قهره! :|
    آتش نبود آقا..!!!! خواب بود :)))) خواب..:)
    آدم از خواب بیدار می کنن میگن بیا داستان بخونه همینه دیگه ^_^
    پاسخ:
    =))
    بیا ببوق به حس و حال پست من! با اون موعاش! بچه فردا نشانه داری! برو درستو بخون!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی